Groeisprint
Meer omzet. Hogere winst. Betere klanten. Je werkt hard en wilt je focussen op nieuwe klanten en bedrijfsgroei. Maar waar ga je op korte termijn meer klanten vandaan halen? Hoe ga je zorgen dat je veel beter zichtbaar wordt, gericht jouw doelgroep bereikt en van leads zonder meer tevreden klanten maakt? Wie kan jou ondersteunen om binnen afzienbare tijd veel meer uit je mensen en je bedrijf te halen en een substantiële omzetgroei te realiseren?
Verbeter je marketing, sales en relatiebeheer
Strategisch, tactisch en operationeel. Meer leads, meer klanten en meer omzet begint bij je zichtbaarheid aan de voorkant. Hoe komen mensen in aanraking met jouw bedrijf? Welke waarde voeg je voor hen toe? En welke klantreis maken ze door, voordat ze producten of diensten bij je kopen?
Tijdens de groeisprint werk je doelgericht aan meer zichtbaarheid (marketing), het verbeteren van je sales, het succesvol inrichten van je klantreis en een structurele aanpak voor je aftersales en relatiebeheer.
In 3 maanden je klantreis verbeteren en omzet verhogen
We trappen de drie maanden af met een strategiedag. Samen met een ervaren groeispecialist (en eventueel je team) ga je aan de slag. Zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau worden concrete doelen gesteld, routes uitgestippeld en acties uitgezet. Aan het einde van de dag ligt er een helder actieplan om in korte tijd meer leads, meer klanten en meer omzet te realiseren. Zo geef je een boost aan je bedrijfsgroei.
Wij geloven in gezonde groei
Er zijn twee manieren om te groeien met je bedrijf. De eerste manier is door ongezonde groei. Bedrijven die ongezond groeien herken je aan ongelukkige medewerkers en een overwerkte ondernemer. Deze bedrijven sturen alleen op performance en financieel resultaat.
Gezonde groei is anders. Gezonde groei draait om het optimaliseren van je omzet door het leveren van meer waarde in je klantreis. Gezonde groei draait om win-win-win’s creëren en drie keer meer zaaien dan je oogst. We vertellen je er graag meer over tijdens een vrijblijvende kennismaking.
Dit levert de groeisprint op:
✓ Concrete strategische doelen gericht op substantiële groei
✓ Heldere KPI’s om daar actief op te sturen
✓ Een effectief ingerichte klantreis operationeel (marketing, verkoop, levering en relatiebeheer)
✓ Advies, coaching, support en een stok achter de deur van een ervaren businesscoach
✓ Gegarandeerde toename van leads, klanten en omzet
✓ Continuïteit in leads en verkoop door een systematische aanpak